אנחנו בחופשת קיץ עד לתאריך 15.9.2024. אין באפשרותנו לספק הזמנות במהלך החופשה.
פרטים נוספים
כמה עולה המשלוח?
המשלוח עולה 20₪ לכל הזמנה לכל יעד בישראל באמצעות שירות משלוח לנקודות הפצה. בקנייה בסכום של 200 ש"ח ומעלה – המשלוח חינם.
כמו כן אנו מציעים שליח עד הבית בעלות של 45₪, או ללא תשלום בקנייה בסכום של 400 ש"ח ומעלה.
דמי המשלוח לא יחרגו מהסכום הכולל למשלוח חינם. לדוגמה: בקנייה ב-190 ש"ח, התוספת עבור משלוח רגיל תהיה 10 ש"ח בלבד (השלמה ל-200 המקנים משלוח חינם).
האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
נקודת האיסוף העצמי שלנו בתל אביב הפסיקה את פעילותה בתחילת משבר הקורונה, ונכון למועד זה טרם חידשה את פעילותה.
אנו פועלים להסדרת נקודת איסוף עצמי חדשה, ובשלב זה ניתן לבצע איסוף עצמי מהמחסן ברמת גן אך הדבר דורש תיאום טלפוני מראש.
מהן שיטות המשלוח הקיימות?
המשלוח מבוצע באמצעות שירות פיק-אפ של חברת UPS. השירות מאפשר איסוף של החבילה בלוקרים אוטומטיים או בחנויות הסמוכות לבית בשעות פעילות נרחבות.
כמו כן אנו מציעים שליח עד הבית.
מתי יחודש המלאי של מוצרים שאזלו
לצערנו, מותג ברטולוצ'י באיטליה הודיע על הפסקת פעילותו בשנת 2022, לפיכך המלאי הקיים בישראל זמין לרכישה עד תומו, אך לאחר מכן לא יחודש.
האם ניתן לבטל עסקות ולהחזיר מוצרים שנרכשו?
כמובן.
אם ברצונכם לבטל עסקה, פנו אלינו בהקדם בדרך המועדפת עליכם.
אנו מקבלים בחזרה מוצרים באריזה, שלא נעשה בהם שימוש, עד 60 יום ממועד קבלתם אצלכם. אם ברצונכם להחזיר מוצרים שאינם עומדים בתנאים הנ"ל (למשל, כי עברה תקופה ארוכה יותר או כי המוצרים נפתחו) אנא פנו אלינו ונשתדל לסייע בהתאם למקרה הפרטני.
במקרה של החזרה, נזכה אתכם במלוא עלות המוצר בכרטיס האשראי או בהעברה בנקאית. איננו גובים דמי ביטול. כמחווה שירותית אנו נזכה אתכם גם בגין דמי המשלוח, אולם עלות המשלוח של המוצר בחזרה - תחול על הלקוח. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את הטבת החזר דמי המשלוח בכל עת. הטבה זו איננה תקפה לגבי משלוח שלא נדרש
מה קורה אם המוצר מגיע פגום?
מרבית המוצרים ארוזים היטב באריזות קשיחות, ומוצרים אחרים מרופדים בזמן המשלוח. ולמרות זאת - שירותי שילוח כאלו ואחרים כבר הוכיחו את יכולותיהם בנושא... אם בכל זאת המוצר הגיע פגום, אנא שלחו לנו תמונה של המוצר. אין צורך לשלוח את המוצר הפגום בחזרה.
כתחליף למוצר הפגום, תוכלו לבחור לפי העדפתכם החזר כספי או קבלת מוצר זהה במקומו. אם מסיבה כלשהי לא נוכל לספק לכם מוצר זהה, תוכלו לבחור מוצר שווה־ערך או החזר כספי.
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשלוח את החלקים הפגומים בלבד, אם הדבר אפשרי בנסיבות העניין.
מה קורה אם המשלוח לא נדרש על ידי?
אנו ניצור עמכם קשר לתיאום המשך הטיפול במשלוח (משלוח מחדש, ביטול ההזמנה או אפשרויות אחרות). אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לקזז את מחיר המשלוח מההחזר במקרה כזה.
איך המוצרים ארוזים?
מרבית המוצרים הגדולים (כגון שעונים, תיבות נגינה, מתלים בגדים ומפתחות) מגיעים באריזות קרטון קשיח המשמשות גם כאריזות משלוח.
מדי־גובה מגיעים בעטיפת ניילון.
פסלונים מגולפים מגיעים באריזת קרטון קטנה ממותגת.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
בהחלט. ניתן לבחור בדף התשלום עד 6 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.
איפה המוצרים מיוצרים?
כל מוצרי ברטולוצ'י מיוצרים באיטליה, לרבות כל שלבי העיצוב, התכנון והייצור.
עם זאת, רכיבי משנה מסוימים בכמה מהמוצרים מיוצרים במקומות אחרים, לדוגמה:
- כוסיות הבסיס מעץ מיוצרות בגרמניה.
- מנגנוני השעונים מיוצרים בטייוואן.